Thermexin huoltoehdot
1.
Jos annetut tiedot ovat puutteellisia tai virheellisiä, huoltoteknikkomme huoltokäynti voi olla turha. Tämä tarkoittaa, että huoltokäynti, jopa 24 kuukauden reklamaatioajan sisällä, katsotaan palveluksi, joka sinun on maksettava itse.
2.
Tehdessäsi takuuajan sisällä olevan huoltopyynnön, pyydämme sinua esittämään alkuperäisen ostokuitin tai kopion siitä todisteena siitä, että tuote on ostettu uutena Suomesta viimeisten 24 kuukauden aikana (laskettuna huoltokäyntipyynnön vastaanottamisesta). Dokumentaation puuttuminen tarkoittaa, että huoltokäynti, jopa 24 kuukauden reklamaatioajan sisällä, katsotaan palveluksi, joka sinun on maksettava itse.
3.
Lue tuotteen käyttö- ja asennusohjeet huolellisesti ja tarkista mahdollisimman tarkasti, että tuote on asennettu oikein. Tarkista erityisesti liesituulettimien osalta, että poistoilman kulku ei ole estynyt ja että kylmäsuojapelti voi avautua ja sulkeutua esteettä, ja että poistokanavassa ei ole tarpeettomia mutkia.
4.
Virheellisestä käytöstä, väärinkäytöstä, riittämättömästä huollosta, virheellisestä asennuksesta, asetuksista tai kytkennästä, jännitevaihteluista tai muista sähköhäiriöistä, kuten viallisista sulakkeista tai sähköverkon vioista, johtuvat viat tai vahingot sekä muiden kuin Thermexin nimeämien korjaajien suorittamat korjaukset ja yleisesti ottaen viat tai vahingot, joiden toimittaja voi todistaa johtuvan muista ulkoisista syistä kuin valmistus- ja materiaalivirheistä, joista Thermex ei ole vastuussa yleisten lain sääntöjen mukaan, katsotaan palveluksi, joka sinun on maksettava itse, myös 24 kuukauden reklamaatioajan sisällä.
5.
Thermexin takuupalvelu ei kata virheitä tai vikoja, jotka johtuvat huollon puutteesta, lamppujen vaihdosta sekä rasvasuodattimien ja hiilisuodattimien vaihdosta tai puhdistuksesta. Huollon puutteesta johtuvia käyntejä, jopa 24 kuukauden takuuajan sisällä, pidetään itse maksettavana palveluna.
6.
Korjauksen edellytyksenä on aina, että tuote on fyysisesti huoltoteknikkomme ulottuvilla. Pääsyä tuotteeseen ei siksi saa estää. Tuote, joka on asennettu siten, että huoltoteknikkomme ei pääse siihen käsiksi, johtaa huoltoteknikkomme ylimääräiseen työhän, ja siksi huoltokäyntiä, jopa 24 kuukauden takuuajan sisällä, pidetään itse maksettavana palveluna.
7.
Kaikki käyntiajat ovat suuntaa antavia, ja pidätämme oikeuden muutoksiin näiden aikojen viivästysten, varaosien puutteen, liikenneongelmien, sairauden tai muiden huoltoteknikon poissaolojen tms. vuoksi.