Thermex palveluehdot

1.
Jos annetut tiedot ovat epätäydellisiä tai virheellisiä, se voi tarkoittaa, että huoltoteknikkomme ajaa turhaan, mikä tarkoittaa, että huoltokäynti jopa 24 kuukauden valitusajan sisällä katsotaan palveluksi, joka sinun on maksettava itse, Katso hinnat alla.

2.
Thermexin saapuessa pyydämme näkemään alkuperäisen ostoilmoituksen tai sen kopion jälleenmyyjältä todisteena siitä, että tuote on ostettu uutena Tanskasta viimeisen 24 kuukauden aikana (laskettuna huoltokäyntipyynnön vastaanottamisesta). Asiakirjan puute tarkoittaa, että huoltokäynti jopa 24 kuukauden valitusajan sisällä katsotaan palveluksi, joka sinun on maksettava itse.

3.
Lue tuotteen käyttöohjeet ja asennusohjeet huolellisesti ja tarkista mahdollisuuksien mukaan, että tuote on asennettu oikein. Etenkin liesituulettimien kohdalla on syytä tarkistaa, ettei poistoilmaa ole estetty kulkemasta vapaasti missään kohdassa ja että pelti voi avautua ja sulkeutua esteettömästi ja ettei poistoletkussa ole tarpeettomia taitoksia.

4.
Virheistä tai vaurioista, jotka aiheutuvat väärästä käytöstä, väärinkäytöstä, riittämättömästä huollosta, virheellisestä asennuksesta, asennuksesta tai liitännästä, jännitevaihteluista tai muista sähköhäiriöistä, kuten esim. vialliset sulakkeet tai viat syöttöverkossa sekä muiden kuin Thermexin määräämien korjaamoiden suorittamissa korjauksissa ja yleensä viat tai vahingot, jotka toimittaja voi korvata, johtuvat muista ulkoisista syistä kuin valmistus- ja materiaalivirheistä , josta Thermex ei ole vastuussa yleisistä lain säännöistä, katsotaan jopa 24 kuukauden valitusajan sisällä palveluksi, joka sinun on maksettava itse.

5.
Virheet tai viat, jotka johtuvat huollon puutteesta, hehkulamppujen vaihdosta yleensä. pistorasiat sekä rasva- ja hiilisuodattimien vaihto tai puhdistus eivät kuulu Thermexin reklamaatiopalvelun piiriin. Huollon puutteesta johtuvat puhelut, jopa 24 kuukauden valitusajan sisällä, katsotaan palveluksi, joka sinun on maksettava itse.

6.
Korjauksen ehtona on aina, että tuote on fyysisesti huoltoteknikon ulottuvilla. Pääsyä tuotteeseen ei siksi saa estää. Tuote, joka on asennettu siten, että huoltoteknikkomme ei pääse käsiksi tuotteeseen, johtaa huoltoteknikkomme turhaan ajamiseen, jolloin huoltokäynti katsotaan myös 24 kuukauden valitusajan sisällä palveluksi. jotka sinun on itse maksettava.

7.
Kaikki käyntiajat ovat suuntaa-antavia ja niihin varataan muutoksia viivästyksistä, varaosien puutteesta, liikenneongelmista, sairastumisesta ja muista huoltoteknikon poissaoloista jne.


Huoltokäyntien hinta, joka ei kuulu 24 kuukauden valitusoikeuden piiriin, laskutetaan palvelukumppanin kautta

Palveluosasto auttaa tietysti mielellään kysymyksissä tai selvennyksissä.
Ystävällisin terveisin
Thermex Scandinavia A/S
Palveluosasto
Rev. 01.08.2022